2011. április 20., szerda

A Tavaszi Mondocon!


Bár nem akartam nagyon kiírni, mégis megteszem, mert nagy lépést tettem: A Mondoconon Neikoka Gy.V.-val saját pulton fogom várni az érdeklődőket!! Ennek ellenére nagyon köszönöm Zsúúúúú csánnak a Moonlight Meidó pultjába való felajánlást! Ott fogunk mellettük lenni és törtetni. xD
Bár én a háttérből fogom csak mozgatni a szálakat, mert és segítő leszek a Conon, így majd boldogíthatjátok az én drága nővérhugom, Naga/Verát XD Imádlak amiért vállaltad ~~
A conon megpróbálok felsorakoztatni vagy 10 különlegességet, és abból jó pár darabot, csak bírjam idegekkel :D
EGYSZÓVAL MINDENKI JÖJJÖN EL A CONRA!!!!!!!!


~~~

2 megjegyzés:

  1. awwww, hát ez szuper... *____*
    én nem megyek.. ;n;
    építkezni kell~

    VálaszTörlés
  2. Kösziii x3 ~~~
    Kár hogy nem jösz....sztem jöhettél volna segítőként...de...hő?
    Vagyis.. akkor nem ragadtad meg a lehetőséget? :/ Majd beszélünk!

    VálaszTörlés