2011. március 7., hétfő

Szárnyalások, avagy nagyfaterom forog a sírjában...

SteamPunk :)

Nem is olyan régen ismerkedtem meg ezzel a stílussal, de első látásra beleszerettem, bár akkor még olyan monumentális dolgokat láttam, amikhez nagyon nem tudtam köpni se nyelni...... Vagyis ami kábé az első képes oldal, amit a gúgli kihoz XD

Aztán az isteni szikrát egy éppen most meghonosodó boltocska hozta, amiben sokféle cumót lehet kapni, és ott láttam, egy egy "steampunk" vagyis ama értelmében egy csupa kerékből összeállított ékszert...
Elborzadtam, én ennél jobbat akartam....CSINÁLNI!

Tudniillik én egész életemben fogaskerekek és ilyesmik között töltöttem, mivel édesapám órás, nagyapám meg órás ékszerész. Iszonyat lenne ha megtudnák, hogy valaki gy működő, és gyönyörű, a precizitásáról híres mestermű alkatrészeiből barbár módon egy össze vissza ragasztgált "ékszert" kontárkodna össze, főleg nagyapám, aki órás-ékszerész volt....csak én nem...
mégis megtettem...
bocsi Jenci bácsi ^^"


Egy kis kagylóba zárt technológia~~~


 Egy YinYang...borzalmas lett, mint terv jól nézett ki xD És az első "normál" nyaklánc...


 A további nyakláncok már egy kicsit látványosabbak lettek..

 

A SteamPunk szíííííve :3 

 
  Kisebb holdacska fülbevalók, nemes bonyolultsággal, és egyben a kedvenc művem :D

5 megjegyzés:

  1. Úúúú, az a fülbevaló nagyon üt O_O"
    Nem semmi lehetett összerakni >.>" *tekintve, hogy amúgy nem néz ki olyan nagynak O.o*
    Szerintem a Ying-Yang sem lett rossz ^_^
    Öhm, meg szeretném kérdezni (ha itt lehet), hogy a fülbevalók mennyiért eladók? : >

    VálaszTörlés
  2. egyet értek veled abba hogy elborzadna.. de szerintem büszke is lenne rád... :3

    nekem egyedül a kagylósok nem tetszenek.. azt nem venném de a többik bármikor bármennyiért.. :3

    VálaszTörlés
  3. Misza: én is imádom <3

    Roack: köszönöm, sokat jelent az a dicséret! x3333
    Hát van bennük pöcsölés, az egész alig nagyobb mint 2,5 centi :D
    Alapvetően az Animeconra gyúrok, ott lesznek elsőnek "kaphatók" az alkotások, de persze nem akadályoz ez meg korábbi adásvételt :)

    Neiko: remélem egyszer élerem hogy tényleg büszke legyen, és az vagyok rá...nagyon.
    Én szeressem a kagylókat, de a te véleményed sokat vet latba :D
    Maga fülbevaló pár az 1700 hungáriforint..
    Ha érdekel~~~

    VálaszTörlés
  4. Szia ^^ alig várom hogy láthassam ezeket a fülbevalókat élőbe ^^ remélem lesz alkalmam beszerezni egyet.

    VálaszTörlés