2011. május 22., vasárnap

kis lépés ide, de nagy lépés oda!

Aggyonisten!!


Vagy egy hónapig eltűntem, és gondolom hogy NAAAAAAAAAAAAGYON hiányoztam :333 xD

Elnézést érte, de valami kegyetlen sokat készültem a conra, igen, köbö sok hűhó semmiért xD

Neikoka cuccaival a felhozatal...."elnyomva" xD

Nagaina Haptizm, a conon az "arcom" :3
sok cuccccc~~~

Túlzás volt, csak megint CP filling, hogy utolsó pillanatra hagytam mindent. Végül is a 10 termék fajtából kint volt 3, és abból is csak pár darab. De azért szerencsére elnyerte a tetszést, és elkelt minden, hála az én imádott hosztesznénimnek, Nagának :3
Tanultam pár dolgot: többet és keményebben kell nyomnom az ipart, ha fent akarok maradni, és valahol Rukinak is igazat kellett adjak, hogy kicsit talán pazarlom az értékesebb alapanyagot. De meg fogom találni az aranyközéputat.
Következő lépésként megcsináltam a Facebookot, és hamarosan elindítom első játékomat!
Szívecskék és famedálok :3
Berni a és a fejjel lefele gúgli xD

Keményebben ráállok a gyártásra, van pár ötletem a Gogglesek masszívabbá tevésére. És igyekszem felsorakoztatni a teljes repertoárt, hogy lássatok is mikről is szól a kínálatom!
Maga a Con isteni volt, nagyon köszönöm Nagának és Norbinak a segítségeket, a sok biztató szót, a vásárlóknak a tetszést, és bizalmat! A vásárlókról lesz majd külön galéria, és minden rendezvényről külön külön :3

Hamarosan termékbemutató post következik!

1 megjegyzés:

  1. ...i has jealous.... ;n;
    és nekem hiányoztál, de nem tudom a telszámodat, minthogy elveszett a telóm, msn pedig nem jött át. =/

    mindegy
    nagyon NAGYON örülök, hogy ilyen jól mennek a dolgok.. =')

    VálaszTörlés