2011. március 26., szombat

a "Lényegtelenség" átka

AdjonIsten!

Miért mesélnék magamról csupa jót és szépet?
Az utóbbi időben, még az eladás előtt szembesülnöm kellett pár nagyon negatív dologgal a cuccokkal kapcsolatban. Most lehet valaki kárörvend, xD
Lényeg hogy mindenhol tapasztaltam hogy "igen, forrasztanom" kéne, senki sem tudott meggyőzni arról, hogy a ragasztás az nem elég "erős". Meg hittem hogy a forrasztással nem tudok elég miniatűrt is forrasztani.
De az élet meggyőzött: a cuccaim esnek széjje' Így csak dísznek jók...
Vannak rendeléseim, már már meg is vettek távolban cuccokat, de addig senki nem kap semmit, amit nem szereztem be a forrasztó pákám, és nem erősítettem meg minden egyes cuccomat.
Lényegtelenség? Igen, az, mintha egy gyurmásnak nem lenne sütője...
Viktor, hiszek benned, hogy ma tudtál venni o.o
Addig viszont meg vagyok lőve..... :/

NapiPunk:


Eredetileg a holdacskák mellé gondoltam, min nyakéket, de csak egy készült, és nem eladó:
A Napisten

2 megjegyzés:

  1. Awwww, pedig ez nagyon szép...! o__o
    Na hallod...sztem én is veszek majd egyet..Én ugyan nem hordok nyakláncot, de ez valahogy nagyon megfogott..eléggé ahhoz, hogy elgondokozzam rajta, hogy nekem is kell egy.
    Ha meglátom az "igazit" azonnal lecsapok rá. XP

    Azért a forrasztópákát megvárom. XD
    Hol is lehet árakat megnézni vagy valami..?

    VálaszTörlés
  2. Oldalt ki van írva, hogy ha érdekel valami ára, azt megmondom mélbeeeen~~~ :D
    Várom majd kívánságod :3

    VálaszTörlés